fredag den 30. juli 2010

De første ord...

Ironisk nok mistede jeg appetitten, omkring samme tidspunkt jeg besluttede mig for at skrive om mad. Min idé var, at jeg ville dele min passion for madlavning med dem der gad læse om den, men så skete der det uheldige at jeg mistede lysten til at lave mad. Det kan hænge sammen med mange ting: 1. Mine kæreste har efterladt mig i København i to hele måneder, mens han krydser USA med tre kammerater, 2. Mit køkken er ikke på størrelse med noget man kan forestille sig - det er småt, 3. Jeg vil helt vildt gerne være tynd og lækker, når min kæreste igen vender hjem og lad os indse det: Forhold feder!

Min aftensmad har i dag bestået af en kvart dåse brune bønner, en kvart dåse kikærter, en klat A38 og lidt salt og peber. Det smagte bedre end forventet, men sgu ikke så skide spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar