søndag den 31. oktober 2010

STOR kageDAG!

I dag holder min kusine og hendes veninder deres årlige stor KAGEdag, hvor alle medbringer en kage. Jeg er også inviteret og havde først tænkt mig at bage brownie lagkagen med hindbær mousse, men det kunne jeg ikke nå. Så derfor tænkte jeg at bage den fantastiske banankage, men kiosken havde overraskende nok ingen bananer kl 4 i nat, da jeg besluttede at købe ind på vej hjem fra byen. Derfor blev det til grundopskriften på banankagen, men så bare med ingrid marie æbler, hakket mørk chokolade med nødder og marzipan og en smule dadler.

Nu er problemet så bare, at den simpelthen ikke vil blive færdig bagt! Jeg har jo sådan en kombi-ovn og det er aldrig til at vide, hvor lang tid ting tager i sådan én.

Jeg skulle have været der nu, men kagen bager stadig....håber den bliver færdig inden dagen er omme....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar